Cestou kolem Základní umělecké školy vás zastavují tóny, které se linou z pootevřených oken… Zavřete oči a nasloucháte. Rozeznáváte, že tóny nejsou všechny stejné. Některé jsou ještě opatrné, nesmělé – to jak se děti prvně dotýkají strun či kláves nástroje nebo rozeznívají písničkou své slavíčky. Jinde už zazní jasný tón zkušenějšího hráče, který pod svýma ručkama pomalu, ale jistě, vytváří kouzelný svět Paní Hudby. První pokusy bývají jen krátké a váhavé, ale po letech setkávání se s nástroji a učiteli – hudebníky – malují děti své příběhy pestrobarevnou paletou zvuků. Z našich malých muzikantů snad jednou vyrostou ti, kteří budou učit milovat hudbu i vás ostatní, kteří jí jen nasloucháte. Vždyť bez hudby a písniček by bylo na světě přece smutno.Organizace šk. roku 2015/2016
Organizace školního roku 2015/2016:
- Období školního vyučování ve školním roce 2015/2016 začne ve všech základních školách, středních školách, základních uměleckých školách a konzervatořích v úterý 1. září 2015.
- Vyučování bude v prvním pololetí ukončeno ve čtvrtek 28. ledna 2016.
- Podzimní prázdniny připadnou na čtvrtek 29. října a pátek 30. října 2015.
- Vánoční prázdniny budou zahájeny ve středu 23. prosince 2015 a skončí v neděli 3. ledna 2016. Vyučování začne v pondělí 4. ledna 2016.
- Jednodenní pololetní prázdniny připadnou na pátek 29. ledna 2016.
- Jarní prázdniny: 22. 2. - 28. 2. 2015
- Velikonoční prázdniny připadnou na čtvrtek 24. března a pátek 25. března 2016.
- Období školního vyučování ve druhém pololetí bude ukončeno ve čtvrtek 30. června 2016.
- Hlavní prázdniny budou trvat od pátku 1. července 2016 do středy 31. srpna 2016
- Období školního vyučování ve školním roce 2016/2017 začne ve čtvrtek 1. září 2016.
Zdroj MŠMT
Rozvrhy kolektivních předmětů
Rozvrh hudebních nauk:
Rozvrh_hudebni_nauky_2015-2016.pdf
Rozvrh výtvarného oboru:
Rozvrh_vtvarn_obor_2015_2016.pdf
Rozvh tanečního oboru:
Rozvrh_tanecni_obor_2015-2016.pdf
Elektronické žákovské knížky
Vážení rodiče,
naše škola od tohoto školního roku přechází, mimo tištěné podoby žákovských knížek, i na systém tzv. elektronických žákovských knížek (EŽK). Zde na našich stránkách nahoře v tmavé liště je umístěn odkaz, přes který se můžete do EŽK přihlásit. Po přihlášení tam naleznete zápisy z jednotlivých vyučovacích hodin, hodnocení, informace o platbách školného, ale i např. nejbližší koncert či ŽHV, na kterém vaše dítě bude vystupovat.
Svému třídnímu učiteli, prosím, sdělte aktuální e-mailovou adresu při domluvě rozvrhu. Na váš email vám budou zaslány vygenerované přihlašovací údaje s heslem.
Během měsíce září bude možné sledovat rozvrhy jednotlivých učitelů i zde na webových stránkách.
Děkujeme za spolupráci.
Dvojitý úspěch pro Poličku!
Gratulujeme oběma účastnicím ústředního (celostátního) kola soutěže ve hře na příčnou flétnu ke skvělému umístění. Veronika Stodolová ze třídy Ludmily Mazalové vybojovala nádherné 2. místo a Terezie Preclíková pod vedením Petra Mazala získala 3. místo.
Děkujeme za vynikající reprezentaci školy a ještě jednou blahopřejeme!
Mládí a Bohuslav Martinů 2015
V sekci Mládí a Bohuslav Martinů byly zveřejněny kompletní výsledky 7. ročníku přehlídky.
Děkujeme všem účastníkům, pedagogům i korepetitorům za 3 dny plné krásných hudebních zážitků. 
V roce 2016 se na Vás budeme těšit v následujících soutěžních kategoriích:
Zpěv
Dechové nástroje
Taneční obor
Výtvarný obor
Na shledanou v Poličce!
Vejít do Základní umělecké školy, to znamená překročit práh všedních dní. Pestrobarevná paleta vás vtáhne do světa, který si můžete jen stěží představit černobílý… A tak i když venku prší, u nás je stále barevno a veselo – přesně tak, jak si to přejí naši malí malíři. Ve výtvarném oboru děti využívají svoji jedinečnou fantazii a tvořivost, jejich tvorba vás chodbami školy zavede do výtvarného ateliéru, kde pod citlivým vedením zkušených výtvarníků vznikají ta nejúžasnější díla. Díla z tradičních i méně tradičních materiálů, později se stále větším důrazem na vlastní originalitu. Stačí nahlédnout – sami uvidíte…
Chcete „si hrát“ nebo jen „chcete hrát“? A na co si dnes budeme hrát? Nebo koho a co budeme dnes hrát? Bude to hra veselá či smutná? Naučíme se smát i plakat? Zapamatujeme si ten dlouhý text? Stačí umět polovinu a tu druhou zkusit improvizovat? Nebo si napíšeme svoje vlastní dílo? Je lepší básnička nebo próza?
„Á dva, tři; druhá, dva tři; grand plié, demi plié…“